חדשנות

/global/scaled/999x433x0x3x999x434/Local-assaabloyCOIL-Pics-Sustainability-חדשנות.jpg

חדשנות היא הבסיס לצמיחה עתידית. כמובילה העולמית בפתרונות נעילה, ASSA ABLOY שואפת גם להיות החדשנית ביותר.

חדשנות היא חלק מהרקע וההיסטוריה של ASSA ABLOY. משנת 2005, הגדלנו את השקעתנו במו"פ בכ-130% ומספר מהנדסי תכנון המוצר שלנו עלה ל- 1,400

כמעט 30 אחוזים מכלל המכירות בקבוצה הם מוצרים שהושקו בשלוש השנים האחרונות, ואילו המכירות של מוצרים אלקטרו-מכאניים, כולל כניסות אוטומטיות, עלו מאז שנת 2000, מ- 20 ל- 49 אחוזים מכלל מכירות הקבוצה.

2005 | SEK 28 billion

2015 | SEK 68 billion

 

מוצרים מכאניים

 

כניסה אוטומטית

 

מוצרים אלקטרו מכאניים

 

דלתות ביטחון

כתוצאה מכך, בפעם השנייה ברציפות, ASSA ABLOY הופיעה ברשימת החברות החדשניות ביותר בעולם של פורבס, בדירוג 78 בשנת 2013, 93 בשנת 2014 ו- 90 בשנת 2016. עם שני עשורים של ניסיון, ASSA ABLOY ממשיכה להוביל את התפתחות תעשיית האבטחה, מציגה פתרונות בני קיימא, בטוחים ומאובטחים.

מוצרים ותהליכים בני קיימא הם מטבעם יותר יעילים . ASSA ABLOY יכולה להפחית עלויות וליצור ערך הן עבור הקבוצה עצמה וכן עבור לקוחותיה על ידי העמדת הקיימות כחלק בלתי נפרד מתהליך חדשנות המוצר.

המטרה שלנו היא לפתח מוצרים חדשים, לפתור בעיות של לקוחות וליצור ערך ללקוח, המבוסס על פתרונות ותהליכים בני קיימא.

יוזמות כגון חממה לחדשנות, של ASSA ABLOY , מאפשרות לכל בעלי העניין הרלוונטיים לייצר אינטראקציה עם מומחים ולהשפיע על פיתוח המוצר.